گاهاً پیش می آید که بر اثر دلایل ارادی یا غیر قابل پیش بینی تغییراتی در شرکتهای ثبت شد ایجاد شود که نیاز به رسیدگی داشته باشد، در این زمان باید در اندیشه رسیدن به راهکاری جامع باشید، ثبت تغییرات شرکت در قزوین را می توانید با مطالعه متن زیر پیگیری کنید و بدین صورت در راه
خود گام بردارید همراه ما باشید تا از مدارک و نحوه تغییرات اطلاع دریافت کنید.
قانون شرایط خاص تری را در خصوص ثبت و تغییرات شرکت سهامی خاص در نظر گرفته است. مثلاً در شرکت سهامی خاص بازرس هر سال باید تمدید یا تغییر یابد یا هیئت مدیره هر دو سال باید تمدید یا تغییر داده شوند. به زبان ساده مجمع عمومی عادی هر ساله در شرکت سهامی خاص برگذار می شود. سایر تغییرات نیز با تشکیل مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجام می شود. شرکت سهامی خاص باید مجامع عمومی خود را با منشی جلسه برگذار کند و سپس درخواست ثبت تغییرات خود را داشته باشد.
تاسیس شرکت با مسئولیت محدود هم منوط به صدور آگهی ثبت از اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری است. تغییرات در شرکت با مسئولیت محدود با دعوت مجمع توسط رئیس هیئت مدیره یا نائب رئیس هیئت مدیره آغاز می شود. پس از برگذاری جلسه بحث و بررسی میان دارندگان سهم الشرکه طی صورتجلسه ای تنظیم می شود. صورتجلسه بعد از ثبت در اداره ثبت شرکت ها باید در روزنامه رسمی نیز منتشر شود. در آخر اشخاص ثالث می توانند ثبت و تغییرات ایجاد شده در یک شرکت را بررسی نمایند.
موسسات غیر تجاری نیز ثبت تغییرات خود را باید همانند شرکت های تجاری با برگذاری مجامع عمومی انجام دهند. صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت باید در سایت اداره ثبت ابتدا درخواست داده شود و بعد از بررسی های کارشناسان ثبتی در صورت تایید گواهی نامه ثبتی آن صادر شود.
تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکت در استان قزوین
آخرین نکات ثبت تغییرات در قزوین
سخن آخر اینکه بعد از اتمام فرآیند ثبت شرکت اگر اعضاء تمایل به اجرای تغییرات در شرکت داشته باشند این تغییرات باید به اداره ثبت شرکت ها و موسسات تجاری اعلام شده و ضمیمه اساسنامه گردد. در غیر این صورت فاقد اثر قانونی می باشد، این تغییرات تحت عنوان مجامع عمومی یا� در برخی موارد صورت جلسه هیئت مدیره مورد تایید قرار می گیرند. برای اعمال کلیه تغییرات در شرکت باید صورت جلسه تنظیم گردد که این صورت جلسه باید به تایید اداره ثبت شرکت های قزوین برسد. جهت ثبت و اعمال تغییرات برای شرکت حتماً از مشاوران و وکلای با تجربه در این حوزه کمک بگیرید، چرا که تنظیم صورت جلسه مستلزم رعایت اصول و نکات حقوقی می باشد که معدود افراد عادی بر آن اشراف دارند ، ما در گروه متخصصین ثبت بین الملل با ده سال دانش و تجربه همراه شما در این مسیر خواهیم بود تعلل نکرده و هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید.