طبق قانون تجارت در برخی موارد شما می توانید بعد از ثبت شرکت تغییراتی را در شرکت به وجود آورید که ما در این مقاله به نحوه ثبت تغییرات شرکت در اصفهان می پردازیم. برای انجام تغییرات باید صورت جلسه ای تنظیم گردد که این صورت جلسات به موضوع تغییراتی که قصد اعمال آن را دارید بستگی دارد.مطابق قانون در ثبت تغییرات اصفهان سه نوع صورت جلسه وجود دارد که عبارت است از؛ صورت جلسه مجمع عمومی عادی ، صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده ، صورت جلسه هیئت مدیره که در ادامه مراحل و مدارک و موضوعات مورد نظر در این زمینه را عنوان می داریم.جهت اطلاع از علل ثبت تغییرات شرکت می توانید به این مقاله مراجعه نمایید:� ثبت تغییرات شرکت� ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت ها
هر تغییری بعد از ثبت شرکت مجاز است اما شرایطی برای اعمال این تغیییرات وجود دارد. از آنچایی که شرکت های تجاری به اعتبار قانون شکل گرفته اند ثبت تغییرات آنها نیز باید انجام شود تا در مراجع صالح قضایی و غیر قضایی مورد تایید باشد. در ادامه هر آنچه که برای ثبت تغییرات شرکت لازم است بدانید را برای شما شرح داده ایم. انواع ثبت تغییرات شرکت ها در اصفهان
- انتخاب اعضاء
- تصویب تراز نامه سالیانه
- تغییر آدرس
- تغییر نام شرکت
- تاسیس شعبه
- ورود سهام دار
- ورود و خروج اعضاء
- نقل و انتقال سهام
- تعداد اعضای هیئت مدیره
- افزایش یا کاهش سرمایه
- الحاق به موضوع یا تغییر موضوع
- و هر گونه تغییرات در اساسنامه شرکت
- تعیین سمت اعضاء
- انحلال شرکت یا اتمام مدت اعتبار شرکت
- تعییین دارندگان حق امضاء
جهت کسب اطلاعات بیشتر در چگونگی ثبت و تنظیم تغییرات هم اکنون می توانید با کارشناسان و وکلای برجسته ما در موسسه ثبتی حقوقی بین الملل تماس حاصل نمایید. 
مراحل ثبت تغییرات در اصفهان با 10گام
- تکمیل مدارک مورد نیاز که با شرح موارد: مدارک شناسایی تمامی اعضاء،� آگهی تاسیس شرکت،� آگهی آخرین تغییرات،� شرکت نامه یا تقاضا نامه یا اظهارنامه
- مشخص کردن نوع تغییراتی که قصد اعمال آن را دارید.
- تنظیم صورت جلسه تغییرات که مطابق با نوع شرکت تنظیم می گردد.
- صورت جلسه تنظیم شده باید به امضاء تمام اعضاء برسد و مهر شرکت
- ثبت نام در سامانه @irsherkat.ssaa.ir و ورود اطلاعات در این سایت در صورتی که تمایل به انجام فرایند ثبتی توسط خود را دارید می توانید جهت تکمیل اطلاعات در سامانه به راهنمای گام به گام ثبت صورت جلسه در سامانه ثبت شرکت ها با کیلیک برروی لینک ذیل مراجعه نمایید.
- پست مدارک به حوزه ثبت شرکت های اصفهان
- تایید آگهی تغییرات شرکت
- � مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت های اصفهان و دریافت آگهی تغییرات انجام شده
- پرداخت هزینه روزنامه رسمی تغییرات
- پرداخت هزینه روزنامه کثیرالانتشار
ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان
شرکت با مسئولیت محدود ممکن است در برخی موارد نسبت به تغییر هیئت مدیره و نسبت به تغییرات مربوط به اساسنامه شرکت دست به تغییراتی بزند. در این صورت برای تغییرات اساسنامه لازم است مجمع عمومی فوق العاده را تشکیل دهد و در موارد دیگر مجمع عمومی عادی را دعوت نماید. در شرکت با مسئولیت محدود حضور دو سوم اعضاء به همراه دارنده 75 درصد از سهم الشرکه می توانند در خصوص تغییرات تصمیم گیری نماید.
ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در اصفهان
برای تاسیس شرکت سهامی خصا در استان اصفهان همانند: سایر شهرستان ها باید تغییرات بر اساس قوانین تجاری کشور انجام شود. قانون تجارت ثبت تغییرات شرکت برای شرکت های سهامی خاص حضور اکثریت عددی و سهامی را الزامی می داند. تغییرات شرکت های سهامی خاص نیز ممکن است در هیئت مدیره یا مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده باشد. نوع جلسه بسته به موضوعی است که قرار است در خصوص آن تغییرات انجام شود.
ثبت صورتجلسه تغییرات موسسه غیر تجاری در اصفهان
ثبت صورت جلسه تغییرات برای موسسات غیر تجاری نیز همانند: سایر مجموعه ها در مجمع عمومی فوق العاده یا عادی یا سالانه و هیئت مدیره انجام می شود. موسسات غیر تجاری اگر مجوزی باشند باید صورت جلسه به تایید ارگان صادر کننده مجوز نیز برسد. در نهایت اداره ثبت شرکت ها به درخوسات ثبت رسیدگی نموده و آگهی ثبت را صادر می کند.